Vertrek uit nederland, en de vliegreis - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lieke Eussen - WaarBenJij.nu Vertrek uit nederland, en de vliegreis - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lieke Eussen - WaarBenJij.nu

Vertrek uit nederland, en de vliegreis

Door: Lieke Eussen

Blijf op de hoogte en volg Lieke

01 Oktober 2013 | Australië, Sydney

De nacht voordat ik vertrok heb ik eigenlijk heel lekker geslapen. Ik werd om 8 uur wakker door de wekker, heb nog wat laatste dingetjes ingepakt, en ben daarna beneden gaan koffie drinken. Om een uur of 10 kwamen Jonna en Melanie nog langs om gedag te zeggen. En toen vertrok ik (veels te vroeg ivm eventuele files) richting Schiphol. Op Schiphol ontmoeten ik de rest van de groep, rookte mijn laatste sigaretje en nam afscheid van mijn ouders en Silvie.
Het eerste deel van de vlucht ging naar Bankok (meer dan 11 uur vliegen). In Bankok moesten we even het vliegtuig uit (ivm tanken) en daarna moesten we er weer in om naar Taipei te vliegen (ongeveer 3 tot 4 uur vliegen).
De overstap in Taipei duurde 10 uur, er was voor ons dan ook een hotelkamer geregeld zodat we ons konden opfrissen en even konden bijkomen van de vlucht. Omdat ik in het vliegtuig al veel geslapen had, besloot ik samen met nog 4 reisgenoten, om een beetje te gaan rondstruinen. Niemand spreekt daar dus engels dus het eten bestellen was behoorlijk een beleving.
We werden weer op tijd opgehaald met de taxi voor het laatste deel van de vlucht ( 10 tot 11 uur). Dit laatste deel was het stomste deel van de totale vlucht. Ik zat niet bij bekende in de buurt, en ik moest telkens opstaan voor het gekke mens naast me, terwijl ik gewoon wilde slapen. Toen we eindelijk in Sydney aankwamen was ik erg blij dat ik mijn benen weer kon strekken en de vlucht erop zat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

Actief sinds 17 Okt. 2011
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 9741

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 30 September 2014

Backpacken in Australie

06 Januari 2012 - 05 April 2012

buitenlandse stage

Landen bezocht: