25 januari - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Lieke Eussen - WaarBenJij.nu 25 januari - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Lieke Eussen - WaarBenJij.nu

25 januari

Door: liekeeussen

Blijf op de hoogte en volg Lieke

25 Januari 2012 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

hallo iedereen,

Zit nu twee en een halve week alweer in Belfast en heb sinds het laatste verslag echt super veel meegemaakt. Dus het is meer een opsomming dan een verhaal geworden.

Afgelopen woensdag ben ik met een kleine groep internationals naar de rain geweest. De rain is een gewone discotheek, maar toch was het voor mij een hele ervaring. 80procent van alle mensen was echt super lam, echt die engelse dinken, niet gezond. En de meiden kleden zich hier heel bijzonder. Ze hebben hele korte jurkjes aan, met daaronder een panty en hele hoge hakken, ze houden daarbij geen rekening met hun figuur. Iets wat opzich wel stoer is maar ik ben er toch nog niet aan gewend.
Die vrijdag erna was het plan om weer uit te gaan maar we belanden bij een "house party". Dit was een feest in een enorm huis,zoals je altijd in americaanse films ziet. Wederom erg bijzonder maar erg gezellig.
Zaterdag was een hele bijzondere dag (maar dat krijgen alleen mijn vriendinnetjes te horen:) zondagfilmdag en maandag hebben we met zn alle paella gegeten bij de Spaanse mensen.
Gister (dinsdag) hebben we eerst met ongeveer 20 mensen bij mij gezeten, en daarna weer naar de kroeg gegaan. Het enige nadeel van de avond was dat de beveiliging ons afterparty heel idioot afbrak.

Natuurlijk ben ik hier niet om alleen maar te feesten er moet natuurlijk ook gewerkt worden natuurlijk. Ik heb nu in totaal 4 lessen gehad, waarvan er twee een rondleiding in de bibliotheek waren. Maar de andere twee waren prima. Omdat ik alleen in de klas zit met twee ieren ben ik de enige waarvan engels niet de moedertaal is, en vind ik het soms wel lastig te volgen. omdat bepaalde termen van het onderzoeksmethodiek zijn voor die jongens gewoon, die voor mij compleet nieuw zijn.

Vanavond heb ik een welkomsdiner met alle nieuwe internationals die zijn aangekomen. Mijn mede klasgenoten, de ieren, zijn voor de verandering weer eens terug naar huis, dus ben super blij dat ik gister al een paar nieuwe internationals heb ontmoet, zodat ik niet alleen ben. Na het eten zullen we de trein naar Belfast nemen, om in een kroeg Madrid vs Barcelona te kijken (er zijn namelijk super veel spaanse mensen hier).
Eigenlijk zit de rest van de week ook al vol gepland met leuke dingen, dus ben nu bezig een planning te maken, zodat ik ook nog iets aan school doe.
Ik zal proberen volgende week weer een verslag te maken maar heb dan stage dus ik moet even kijken hoe ik dan zit met mijn tijd.

Kusjes

  • 25 Januari 2012 - 15:01

    Charmayne:

    Heey Lieke,
    Mooi dat het je daar allemaal bevalt!! haha ik zie het probleem niet hoor,, lekker veel uitgaan:P die engelsen kunnen zeker zuipen als een malle! je komt vast met veel mooie verhalen terug! Veel plezier nog en succes met de lessen/stage.
    xx Charmayne

  • 25 Januari 2012 - 16:24

    Nicolle :

    Hee Lieke,

    Wat leuk je reisverslag te lezen! Je heb al heel wat meegemaakt, een groot feest daar... Ben erg benieuwd naar de bijzondere zaterdag ;)
    Geniet ervan meid!
    Liefs

  • 16 Februari 2012 - 15:13

    Fraukje:

    hey lieke!!

    Ik heb net ook je verhaal in de babbel gelezen! Nou, dat klinkt alleen maar leuk! Volgens mij heb je het ook helemaal naar je zin daar! hier is het nogsteeds hetzelfde....je mist hier niets! Dus geniet maar lekker van deze drie maanden vol belevenissen :). Heel veel plezier daar! Ben benieuwd naar je volgende verhaal!
    Xx Fraukje

  • 16 Februari 2012 - 15:22

    Arnoud ON:

    Helemaal geen foto's??
    Doe geen gekke dingen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Belfast

buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2012

13-3-2012

16 Februari 2012

bijna op de helft

25 Januari 2012

25 januari

18 Januari 2012

eerste verslag na ander halve week
Lieke

Actief sinds 17 Okt. 2011
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 9745

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 30 September 2014

Backpacken in Australie

06 Januari 2012 - 05 April 2012

buitenlandse stage

Landen bezocht: