13-3-2012 - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Lieke Eussen - WaarBenJij.nu 13-3-2012 - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Lieke Eussen - WaarBenJij.nu

13-3-2012

Door: liekeeussen

Blijf op de hoogte en volg Lieke

13 Maart 2012 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

Het is weer een tijdje geleden dat ik iets geschreven heb, maar de tijd gaat hier zo snel dat ik dat helemaal niet door heb. Sinds mijn vorige verslag heb ik weer heel veel meegemaakt.

Ik heb eindelijk iets cultureels gedaan. We gingen met een tourbus Noord-Ierland verkennen. Klinkt een beetje saai maar het was echt heel indrukwekkend. Ik heb de giant causeway, buchmills destileerderij, verschillende kastelen en een wiebelbrug gezien. Ik vond dit zo indrukwekkend dat ik mijn ik het later nog een keertje heb gedaan met mijn ouders. Mijn ouders zijn mij afgelopen weekend komen opzoeken. Iheb ze de stad en mijn campus laten zien. Ik vond het super leuk om ze alles te laten zien. En volgens mij hebben ze het ook erg leuk gehad. Ze hadden voor mij stroopwafels en drop meegenomen, zodat ik de internationals hier nederlands snoep kon laten proeven. De stroopwafels waren een grote hit, alleen drop vond iedereen verschrikkelijk vies.

Natuurlijk heb ik ook weer een boel feestje gehad, toga party, ABCparty,beachparty enz. en daarnaast was ik ook regelmatig in de kroeg te vinden. af en toe begrijp ik niet hoe mijn lichaam deze levenstijl volhoud want tussen door moest ik ook nog elke dag naar stage (6.30uur de wekker). Vorige week heb ik mijn stage succesvol afgerond. Waardoor ik totdat ik thuis kom geen lessen of verplichtingen meer heb. Ik zal me nu dus gaan concentreren op het "proposal" die ik moet inleveren en mijn overige opdrachten, zoals afstuderen.
Komend weekend is het hier Sint Patricksday, ik heb hier veel over gehoord en het schijnt één groot feest te zijn dus heb er erg veel zin in. Het weekend erna staat een tripje naar Dublin geboekt, dus ik heb genoeg leuke dingen om naar uit te kijken.

Het gaat dus nogsteeds goed met me en over iets meer dan 3 weken ben ik alweer thuis :(

Liefs lieke

  • 14 Maart 2012 - 09:15

    Nathalie:

    Hey Liek!
    Lees nu pas al je reisverslagen achter elkaar, het klinkt zooo leuk!! zal wel heeel erg wennen zijn als je weer thuis bent, in het rustige NL... Nog effe VOLOP genieten van je laatste weken!! Liefsss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Belfast

buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2012

13-3-2012

16 Februari 2012

bijna op de helft

25 Januari 2012

25 januari

18 Januari 2012

eerste verslag na ander halve week
Lieke

Actief sinds 17 Okt. 2011
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 9747

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 30 September 2014

Backpacken in Australie

06 Januari 2012 - 05 April 2012

buitenlandse stage

Landen bezocht: